Friday, May 28, 2010

Toyota Harrier Yang Terhebat..




Pomm! Pomm! Pomm!!




Sayup kedengaran kelantangan ekzos sebuah motosikal Yamaha yang sedang mencelah-celah di sebalik kesibukan dan kesesakan lalu lintas Petaling Jaya..

Dan..

Kelihatan penunggang jentera tersebut mengalami kesukaran menambah kelajuan pacuan dua rodanya.


Dia terdetik, " Jem teruk.. Baik shortcut ikut gate belakang UM nih! Tapi bukak ke??


Tiba-tiba beliau terpandang sebuah Toyota Harrier warna putih meluru masuk ke simpang yang menuju gate belakang. Yakin sungguh driver dia.


"Heheh. Sah bukak nie! ", rider tersebut tersenyum.


Beliau terus meluru sambil layan corner simpang yang tak berapa corner..




"Aaahh!!"



Tiba-tiba Toyota Harrier tersebut dgn bangga buat u turn tanpa membrek..




"Kenapa kau tertutup lak gate?Mane pakcik Sekuriti ni?"


"Aku sakit perut ni!!
"



Ciss!!

2 comments:

budak chOmel said...

nak tanye...rider mOtO tu sempat ke melabur kat tpt yg sepatutnye? ke atas mOtO je? hehe.

meorazor said...

hahaa..
sempatt.
tp saket ati ler.

Post a Comment