Saturday, May 15, 2010

Demo Loni Tok Serupo Mulo!



Sedikit sedutan dari Berita Luar Negara

(Sumber: Utusan Malaysia Online)


WASHINGTON 14 Mei -

Pentadbiran Presiden Amerika Syarikat (AS), Barack Obama meminta Kongres meluluskan peruntukan AS$205 juta (RM697 juta) untuk membantu Israel mempercepatkan penempatan sistem pertahanan roket di kawasan sempadannya.Sistem 'Kubah Besi' Israel bertujuan untuk meminta roket yang dilancarkan dari Genting Gaza dan Lebanon.



Kita kunci lirik di situ!!!





Cis!! Rokok Amerika..Baju Amerika..Seluar Amerika!!


Sokong la Amerika lagik!


Demo Loni Tok Serupo Mulo!!





Nota kaki: Buta hati. Apa yang Amerika buat semua ckp betul.. Sistem penduduk, pemerintahan, ekonomi.. jgn taksub la weh!!

10 comments:

intan.dayana said...

rOkOk america?
xpenah dgr pOn..yg biase dgr dunhill,marlbOrO,winstOn,gudang garam merah~ hehe.

baju america?
seluar america?

meorazor said...

haha..

winston..malboro sume tu brand amerika..

seluar jeans levi's yg cun tu..same jugek.


p/s; penah tgk filem budak kelantan tak?

intan.dayana said...

owh.eh.fuhhh~ naseb baek x merOkOk~ jadi nye tade la menyOkOng america~

pasni jeans levi's nak bakar lah~ ;p

penah dgr.tp xpenah nak tgk pOn.awat?

NICK IRFAN said...

cis! obama ingatkan nk bantu org islam rupanya dia pun join sekaki! mmg x supo mulo!

Redbloodsnow said...

haaa...setuju ngan intan. aku pun x pernah dgr rokok tuh. rokok baru ea? pape pun, ko jgn lak try isap meor uii. kang jd perokok tegar tros engkau...haha

rizputra7 said...

oh..aku dah agak semua nie...amerika memang tok dalang dalam agenda israel nie...khutbah jumaat baru2 nie ada sebut pasal nie

meorazor said...

~intandayana~

haa..kena g tgk lerr.
ada part2 kelakar..
jgn bakar jeans.g jual kat bundle.haha

meorazor said...

~nickirfan~

2pasal ler.
obama tu tolong dok kerusi kat whitehouse jek.
keje dia org yg lain buatkan..

meorazor said...

~RBS~

hahaa..
yg penting jgn sokong amerika!
pemusnah islam sedunia!

meorazor said...

~rizputra~

yupp!
kita skang kena berjaga2..
sbb malaysia dan indonesia antara penduduk islam yg ramai.

dorg tgh usha2 kita nieh wehh!

Post a Comment