Sunday, August 30, 2009

Meriam Bdak Jiran Sbelah..

POoMMmm!!!!! PooOMmm!!!!!

bunyi meriam beliau...aiii. nak celen nampak. aku intai dr tingkap budak jiran sebelah yang baru tingkatan 2 main meriam buluh dgn geng basikal dia. tp meriam buluh beliau memang xleh celen masa zaman aku kecik2 dulu.."tadek le besor mana buluhnya dlm hati aku"


Teringat zaman kecik2 dulu masa perang meriam buluh antara kampung.Memang best.. dr lepas teraweh sampai tengah mlm berperang.heheh..tp dulu meriam tu kawan aku yg buat. aku taruk kabait je dlm buluh tu..haha. dari meriam tin,tanah dgn buluh pernah aku main..


Tp meriam paling kelakar kawan aku buat dari pen kilometrico..skali cucuh api. puuuttttt!!! bunyi pen tu.hahahahaha..kate darjah 3 memang la tak betul masa tu..

4 comments:

eikindabest said...

ak ingt "pom pom" tu bunyi moto ko.mwahahahahaha

meyo!!wat meriam utk kami!!!!heeeee

meorazor said...

dtg le kualerr..hahaa..
kl mane ade buluh..byk buluh besi jek

v said...

Haku nak meriam gajah. Ada tak meriam gajah?

meorazor said...

boleh2..
nnt nk impot meriam gajah kt bote nun..
hahaa..

Post a Comment